بانک اطلاعات ثبت شرکت

سامانه ثبت شرکت اینترنت امروزه با رشد روز افزون فرصت‌های بسیاری را برای بهبود فعالیت‌های گوناگون پدید آورده است که دولت ها نیز خود را از آن بی بهره نگذاشته اند.

بانک اطلاعات ثبت شرکت

سامانه ثبت شرکت اینترنت امروزه با رشد روز افزون فرصت‌های بسیاری را برای بهبود فعالیت‌های گوناگون پدید آورده است که دولت ها نیز خود را از آن بی بهره نگذاشته اند.

سامانه ثبت شرکت
اینترنت امروزه با رشد روز افزون فرصت‌های بسیاری را برای بهبود فعالیت‌های گوناگون پدید آورده است که دولت ها نیز خود را از آن بی بهره نگذاشته اند. و لاجرم دولت و در کنار آن شرکت های خصوصی به سمت بهره گیری از انواع مختلف فناوری های اطلاعاتی سوق پیدا کردند ، هرچند که در ابتدا تحولات ، موفقیت ها ، شکست ها ، چالش ها و مقاومت های فراوانی را از سر گذراندند. به اثبات رسیدن ضرورت و نقش سامانه های الکترونیکی ، و تأثیر چشمگیر آن درافزایش بهره وری سازمان ها در سطح جهان ، سازمان های دولتی و خصوصی زیادی را بر آن داشته تا از آن به عنوان یک ابزار خوب مدیریتی و مؤثر در امر تصمیم گیری بهره گیرند ؛ که سازمان “اداره ی ثبت شرکت ها” یکی از این سامانه هاست. اداره ی ثبت شرکت ها با استفاده ی سنجیده و آگاهانه از فناوری های اطلاعاتی سعی کرده تا با ایجاد این سامانه جدا از هموار کردن راه ، و ابزاری برای اثر بخشی و توسعه ی بیشتر ؛ به مبارزه با فساد و نظارت و شفافیت بیشتر هم کمک کند.

پس با توجه به اینترنتی‌شدن روند ثبت یک شرکت ، این کار دیگر کاری طاقت‌ فرسا نیست. با الکترونیکی شدن روند ثبت شرکت و مطالعه ی راهنمای سامانه ی ثبت شرکت ها می‌توانید برای ثبت شرکت اقدام کنید. این راهنما به چگونگی تهیه ی کلیه ی مدارک و اقدامات قانونی ثبت شرکت و پیگیری آن می‌پردازد.
اولین قدمی که می بایست برای ثبت شرکت تجارتی خود ، قبل از وارد شدن به سامانه بردارید ، مشخص کردن سهامداران و درصد سهام هریک از آن هاست. زیرا که صاحبان اصلی شرکت سهامداران اند که به نسبت سرمایه و آورده شان در سود یا زیان شرکت شریک اند. از طرف دیگر در گوشه ی ذهن تان به دنبال نام مناسب که حداقل تشکیل شده از سه جز باشد بگردید. و در کنار آن گواهی عدم سوپیشینه ی مدیران و بازرسین مدنظرتان را با مراجعه به دفاتر پلیس به علاوه ی ده ، قبل از ورود به سامانه ی ثبت شرکت ها آماده کنید و گواهی برابراصل مدارک شناسایی شان را از دفاتر اسناد رسمی تهیه کنید.

طبقه بندی موضوعی

ثبت شرکت در چین

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۰۸ ق.ظ

ثبت شرکت در چین 

ثبت شرکت مسلما یکی از بهترین راههای دستیابی به این هدف می باشد.

کشور چین برای سرمایه گذاران خارجی چندین گزینه جهت ثبت شرکت در نظر گرفته است که برخی از آنها عبارتند از :


1. دفتر نمایندگی

این نوع دفاتر جز ارزان ترین و مفید ترین راه های حضور در بازار اقتصادی کشور چین می باشند که با ایجاد آن اخذ ویزای کار، اجازه اقامت و استخدام نیروی محلی و… بطورقانونی ، ممکن می باشد.

کارایی اصلی آنها ؛ ایجاد ارتباط میان شرکت مادر درخارج و مشتریان یا عرضه کنندگان بالقوه در محل، انجام تحقیقات بازار، اقدامات مقدماتی برای شرکت هلدینگ، کنترل کیفیت و…. می باشد.


 این دفاتر یکی از بهترین گزینه ها جهت شرکت در مناقصات بین المللی، خرید محصولات تولید داخل برای صادرات یا بنگاه هایی که علاقه مند به فروش محصولات خارجی در داخل هستند می باشند.


2. شرکت مشترک 

یکی از قدیمی ترین و معروف ترین ،شرکت هایی که در کشور چین برای متقاضیان خارجی قابل ثبت می باشد ،شرکت مشترک است، یک شرکت مشترک، شرکتی با مسئولیت محدود است که بین یک شرکت چینی و سرمایه گذار خارجی شکل می گیرد که در آن شریک یا شرکای خارجی مالک بیش از 25%از سهام شرکت هستند.

این نوع شرکت جهت ورود به بخش صنعتی گزینه مناسبی می باشد .امروزه با توجه به امکان ثبت شرکت های منعطف تر و با مالکیت صد در صد برای سرمایه گذاران خارجی این نوع شرکت دارای متقاضی چندانی نمی باشد.


3.شرکت با مالکیت کاملاً خارجی

شرکت هایی که امکان مالکیت کامل را به سرمایه گذاران خارجی در کشور چین می دهند،با توجه به انعطاف پذیری بیشتر دارای تقاضای ثبت بیشتری از سوی سرمایه گذاران خارجی می باشند. در گذشته تنها از طریق شراکت با یک شریک چینی امکان فعالیت در چین وجود داشت که این امر نیز مشکلات خاص خود را به همواه داشت، لکن امروزه شرکتهای با مالکیت کاملاً خارجی، صددر صد مالکیت را در قالب شرکتهای با مسئولیت محدود برای متقاضیان فراهم آورده است.



  • بانک اطلاعات ثبتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی