بانک اطلاعات ثبت شرکت

سامانه ثبت شرکت اینترنت امروزه با رشد روز افزون فرصت‌های بسیاری را برای بهبود فعالیت‌های گوناگون پدید آورده است که دولت ها نیز خود را از آن بی بهره نگذاشته اند.

بانک اطلاعات ثبت شرکت

سامانه ثبت شرکت اینترنت امروزه با رشد روز افزون فرصت‌های بسیاری را برای بهبود فعالیت‌های گوناگون پدید آورده است که دولت ها نیز خود را از آن بی بهره نگذاشته اند.

سامانه ثبت شرکت
اینترنت امروزه با رشد روز افزون فرصت‌های بسیاری را برای بهبود فعالیت‌های گوناگون پدید آورده است که دولت ها نیز خود را از آن بی بهره نگذاشته اند. و لاجرم دولت و در کنار آن شرکت های خصوصی به سمت بهره گیری از انواع مختلف فناوری های اطلاعاتی سوق پیدا کردند ، هرچند که در ابتدا تحولات ، موفقیت ها ، شکست ها ، چالش ها و مقاومت های فراوانی را از سر گذراندند. به اثبات رسیدن ضرورت و نقش سامانه های الکترونیکی ، و تأثیر چشمگیر آن درافزایش بهره وری سازمان ها در سطح جهان ، سازمان های دولتی و خصوصی زیادی را بر آن داشته تا از آن به عنوان یک ابزار خوب مدیریتی و مؤثر در امر تصمیم گیری بهره گیرند ؛ که سازمان “اداره ی ثبت شرکت ها” یکی از این سامانه هاست. اداره ی ثبت شرکت ها با استفاده ی سنجیده و آگاهانه از فناوری های اطلاعاتی سعی کرده تا با ایجاد این سامانه جدا از هموار کردن راه ، و ابزاری برای اثر بخشی و توسعه ی بیشتر ؛ به مبارزه با فساد و نظارت و شفافیت بیشتر هم کمک کند.

پس با توجه به اینترنتی‌شدن روند ثبت یک شرکت ، این کار دیگر کاری طاقت‌ فرسا نیست. با الکترونیکی شدن روند ثبت شرکت و مطالعه ی راهنمای سامانه ی ثبت شرکت ها می‌توانید برای ثبت شرکت اقدام کنید. این راهنما به چگونگی تهیه ی کلیه ی مدارک و اقدامات قانونی ثبت شرکت و پیگیری آن می‌پردازد.
اولین قدمی که می بایست برای ثبت شرکت تجارتی خود ، قبل از وارد شدن به سامانه بردارید ، مشخص کردن سهامداران و درصد سهام هریک از آن هاست. زیرا که صاحبان اصلی شرکت سهامداران اند که به نسبت سرمایه و آورده شان در سود یا زیان شرکت شریک اند. از طرف دیگر در گوشه ی ذهن تان به دنبال نام مناسب که حداقل تشکیل شده از سه جز باشد بگردید. و در کنار آن گواهی عدم سوپیشینه ی مدیران و بازرسین مدنظرتان را با مراجعه به دفاتر پلیس به علاوه ی ده ، قبل از ورود به سامانه ی ثبت شرکت ها آماده کنید و گواهی برابراصل مدارک شناسایی شان را از دفاتر اسناد رسمی تهیه کنید.

طبقه بندی موضوعی

شرایط ثبت شرکت های تبلیغاتی

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳ ب.ظ

شرکت تبلیغاتی چیست ؟

تبلیغات دارای پیشینه ایی طولانی است، لکن امروزه تبلیغات و بازاریابی ناشی از تبلیغات به صورت کاملا علمی انجام می گیرید و افراد علاقمند با هدف فرا آموزی این رشته در دانشگاه ها تحصیل می نمایند و پس از آن وارد بازار کار می شوند و از اندوخته علمی و عملی خود جهت معرفی کالا و خدمات مختلف ارائه شده توسط شرکت ها استفاده می نمایند ، نخستین گام جهت فعالیت مستمر و قانونی در این رشته ثبت می باشد.

 

شرکت های تبلیغاتی در زمینه ایجاد کمپین های تبلیغاتی ، طراحی و پیاده سازی انواع تبلیغات فعال می باشند و مهم ترین وظیفه آنها برنامه ریزی تبلیغات مناسب جهت ارزش دهی به محصولات یا خدمات قابل ارائه به مشتریان و رسانیدن پیام صاحبین مشاغل به جامعه می باشد.

 

معمولا شرکت های تبلیغاتی در ارائه انواع خدمات از طریق تولید انواع تبلیغات از جمله تبلیغات تلویزیونی، تبلیغاتی رادیویی، تبلیغات آنلاین، تبلیغات موبایلی و یا ترکیبی فعالیت دارند.

 

توجه داشته باشید جهت فعالیت در این رشته بنا بر قوانین افراد ملزم به کسب مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند .

 

شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ مجوز

 

1-ارائه تقاضانامه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان محل سکونت با امضای صاحب امتیاز و معرفی مدیر مجموعه

 

2-مدیر مسوول لازم است دارای تابعیت ایران و اهلیت قانونی باشد

 

3-دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم کامل متوسطه و داشتن حداقل 5 سال سابقه ی کار تخصصی در ارتباط با تایید کمیته سازمان های تبلیغات یا مدرک تحصیلی معادل دانشنامه لیسانس در رشته های بازرگانی (مدیریت بازرگانی و اقتصاد بازرگانی)،روابط عمومی، کلیه گرایش ها ی بازاریابی و تبلیغات یا علوم اجتماعی

 

4-عدم اشتغال در وزارتخانه ها یا موسسات یا شرکت های دولتی و یا شهرداری ها

 

5-تنظیم تقاضانامه توسط آن دسته از متقاضیانی که شخصیت حقوقی دارند، باید توسط مدیر عامل موسسه یا شرکت انجام پذیرد

 

در رابطه با انتخاب قالب مناسب جهت فعالیت شرکت های تبلیغاتی بهتر است شرکت تبلیغاتی در قالب شرکتهای با مسئولیت محدود، سهامی خاص و یا موسسات غیرتجاری ثبت شود.

 

موسسات غیر تجاری : به موجب ایین نامه اصلاحی ثبت شرکت ها و موسسات مصوب سال 1337 ، موسسات برای منافع و مقاصدی غیر تجاری مانند امور علمی یا ادبی و یا امور خیریه و مانند ان تشکیل و ثبت می شود

 

طبق ماده _2 ایین نامه موسسات به دوبخش تقسیم شده اند :

 

1-موسساتی که به قصد انتفاع و تقسیم سود بین اعضا تشکیل نمی شوند

 

2-موسساتی که به قصد جلب منافع مادی و تقسیم منافع بین اعضا تشکیل می شوند

 

مجموعه هایی که جهت فعالیت تبلیغاتی شکل موسسه را انتخاب می نمایند در دسته بندی موسسات انتفاعی که با قصد دستیابی به سود و درآمد تاسیس شده اند قرار می گیرند.

 

شرایط ثبت شرکت های تبلیغاتی سهامی خاص

 

1- حداقل سرمایه 1000.000 ریال

 

2- حداقل 3نفر عضو +2نفر بازرس (که بازرسین نباید از اعضا باشند)

 

3- حداقل 35%سرمایه نقدا پرداخت شود

 

شرایط ثبت شرکت تبلیغاتی با مسئولیت محدود

 

1-وجود حداقل 2نفر عضو

 

2-هزار تومان سرمایه اولیه 100000

 

3- تعهد یا پرداخت کل سرمایه

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت تبلیغاتی

 

1- تصویر شناسنامه از تمامی صفحات و ارائه اصل آن (مدیر مسئول و صاحب امتیاز)

 

2- گواهی عدم سوء پیشنه کیفری با معرفی اداره کل (مدیر مسئول و صاحب امتیاز)

 

3-عکس4*3 چهار قطعه(مدیر مسئول و صاحب امتیاز)

 

4- تاییدیه اماکن نیروی انتظامی با معرفی اداره کل

 

5-تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و ارائه اصل آن(مدیر مسئول و صاحب امتیاز)

 

6-تصویر مدرک تحصیلی و ارائه آن (مدیر مسئول و صاحب امتیاز)

 

چنانچه اشاره شد جهت فعالیت در رشته تبلیغات کسب مجوز الزامی می باشد از جمله  سازمان های مرتبط به راه اندازی و توسعه شرکت تبلیغاتی ادراه کل ثبت شرکت ها ، وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی ،مرکز تجارت الکترونیک وزارت صنعت و معدن وتجارت ، سازمان صدا و سیما ، شورای شهر و شهرداری می باشد که با توجه به حوزه فعالیت مجموعه مرجع مربوطه مشخص می گردد .

 

 

 

 

 

 ثبت شرکت های تبلیغاتی

 

 

 


  • بانک اطلاعات ثبتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی