بانک اطلاعات ثبت شرکت

سامانه ثبت شرکت اینترنت امروزه با رشد روز افزون فرصت‌های بسیاری را برای بهبود فعالیت‌های گوناگون پدید آورده است که دولت ها نیز خود را از آن بی بهره نگذاشته اند.

بانک اطلاعات ثبت شرکت

سامانه ثبت شرکت اینترنت امروزه با رشد روز افزون فرصت‌های بسیاری را برای بهبود فعالیت‌های گوناگون پدید آورده است که دولت ها نیز خود را از آن بی بهره نگذاشته اند.

سامانه ثبت شرکت
اینترنت امروزه با رشد روز افزون فرصت‌های بسیاری را برای بهبود فعالیت‌های گوناگون پدید آورده است که دولت ها نیز خود را از آن بی بهره نگذاشته اند. و لاجرم دولت و در کنار آن شرکت های خصوصی به سمت بهره گیری از انواع مختلف فناوری های اطلاعاتی سوق پیدا کردند ، هرچند که در ابتدا تحولات ، موفقیت ها ، شکست ها ، چالش ها و مقاومت های فراوانی را از سر گذراندند. به اثبات رسیدن ضرورت و نقش سامانه های الکترونیکی ، و تأثیر چشمگیر آن درافزایش بهره وری سازمان ها در سطح جهان ، سازمان های دولتی و خصوصی زیادی را بر آن داشته تا از آن به عنوان یک ابزار خوب مدیریتی و مؤثر در امر تصمیم گیری بهره گیرند ؛ که سازمان “اداره ی ثبت شرکت ها” یکی از این سامانه هاست. اداره ی ثبت شرکت ها با استفاده ی سنجیده و آگاهانه از فناوری های اطلاعاتی سعی کرده تا با ایجاد این سامانه جدا از هموار کردن راه ، و ابزاری برای اثر بخشی و توسعه ی بیشتر ؛ به مبارزه با فساد و نظارت و شفافیت بیشتر هم کمک کند.

پس با توجه به اینترنتی‌شدن روند ثبت یک شرکت ، این کار دیگر کاری طاقت‌ فرسا نیست. با الکترونیکی شدن روند ثبت شرکت و مطالعه ی راهنمای سامانه ی ثبت شرکت ها می‌توانید برای ثبت شرکت اقدام کنید. این راهنما به چگونگی تهیه ی کلیه ی مدارک و اقدامات قانونی ثبت شرکت و پیگیری آن می‌پردازد.
اولین قدمی که می بایست برای ثبت شرکت تجارتی خود ، قبل از وارد شدن به سامانه بردارید ، مشخص کردن سهامداران و درصد سهام هریک از آن هاست. زیرا که صاحبان اصلی شرکت سهامداران اند که به نسبت سرمایه و آورده شان در سود یا زیان شرکت شریک اند. از طرف دیگر در گوشه ی ذهن تان به دنبال نام مناسب که حداقل تشکیل شده از سه جز باشد بگردید. و در کنار آن گواهی عدم سوپیشینه ی مدیران و بازرسین مدنظرتان را با مراجعه به دفاتر پلیس به علاوه ی ده ، قبل از ورود به سامانه ی ثبت شرکت ها آماده کنید و گواهی برابراصل مدارک شناسایی شان را از دفاتر اسناد رسمی تهیه کنید.

طبقه بندی موضوعی

شرایط ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۳۴ ب.ظ

طراحی دکوراسیون داخلی یکی از رشته هایی می باشد که امروزه بیش از بیش مورد توجه جوامع قرار گرفته است و به اهمیت آن به عنوان یک رشته مستقل و پر کاربرد پی برده شده است . طراحی دکوراسیون داخلی ترکیبی از علم و هنر معماری و اصول زیبایی شناختی و طراحی می باشد که به همان میزان که شامل جنبه های کاربردی ساختار فنی علم معماری می باشد، جنبه های بصری و زیبا شناسانه  و اصول طراحی تجسمی را نیز در بر می گیرد، شاید به همین دلیل است که رشته طراحی داخلی اغلب هم ردیف سایر هنرهای تجسمی قرار می گیرد.

 

امروزه طراحان دکوراسیون داخلی به عنوان یک متخصص به طراحی فضاهای مختلف از قبیل طراحی منازل مسکونی، ادارات ، مغازه ها و و فروشگاه ها و ………… با توجه به نیاز و ویژگی های روحی ، روانی انسان ها می پردازند.

 

در صورت تمایل به فعالیت در این رشته مناسب ترین گزینه جهت فعالیت قانونی و رسمی شما ثبت شرکت می باشد شرکت طراحی دکوراسیون داخلی مانند بسیاری از موضوعات در اکثر قالب های ثبتی قابل ثبت است ، لکن مناسب ترین گزینه جهت فعالیت در این موضوع ثبت شرکت در قالب شرکت با مسئولیت محدود و یا شرکت سهامی است که در ادامه به شرح و معرفی شرایط و مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در قالبهای شرکت با مسئولیت محدود و یا سهامی خواهیم پرداخت:

 

شرایط لازم جهت ثبت شرکت طراحی داخلی با مسئولیت محدود

1-حداقل سرمایه یک میلیون ریال

 

2-وجود حداقل دونفرعضو

 

3- تعهد باپرداخت کل سرمایه

 

 مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت طراحی داخلی با مسئولیت محدود

1-اصل گواهی عدم سوپیشینه ( گواهی عدم یو پیشینه از مراکز+10 تهیه شود)

 

2-اقرار نامه امضا شده

 

3-تصویرشناسنامه کلیه اعضا

 

4- تصویرکارت ملی کلیه اعضا

 

5-اخذ مجوز درصورت مجوزی بودن موضوع مربوطه

 

شرایط لازم جهت ثبت شرکت طراحی داخلی سهامی خاص

1-حداقل سرمایه 1000.000ریال

 

2-حداقل سه نفرعضو+دونفربازرس( بازرسین نباید ازاعضا باشند)

 

3-دست کم 35درصد سرمایه نقداپرداخت شود

 

مدارک لازم جهت ثبت شرکت طراحی سهامی خاص

1-امضای اقرارنامه

 

2-اصل گواهی عدم سوپیشینه کیفری تهیه شده ازمراکز پلیس +10

 

3-فتوکپی شناسنامه وکارت ملی کلیه اعضا

 

4-مجوز درصورت مجوزی بودن موضوع

 

5-درصوتی که امور ثبت شرکت(شرکت سهامی خاص) به وسیله وکیل انجام شود،تنظیم وکالت نامه به نام وکیل صورت پذیرد .

 

مراحل و نکات مهم در ثبت شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

1-تهیه فرم اسناد ثبت شرکت ها این فرم ها در ادراه ثبت موجود و قابل تهیه می باشد که لتزم است توسط متقاضیان تکمیل گردد.

 

2-پرداخت هزینه تعیین نام شرکت.

 

3-توجه داشته باشید که رعایت قوانین رایج بر انتخاب نام شرکت ها الزامی می باشد و نام انتخابی جهت شرکت نمی بایست از واژه گان بیگانه انتخاب گردد و همچنین  فاقد سابقه ثبت باشد و دارای معنا و مطابق فرهنگ اسلامی باشد .

 

در نهایت  در صورت کامل بودن مدارک تقدیمی، کارشناس اداره ثبت شرکت ها اقدام به تهیه پیش نویس آگهی ثبت نموده و به متقاضیان ثبت یا یکی از شرکا یا وکیل رسمی شرکت تحویل می شود.



ثبت شرکت دکوراسیون داخلی


  • بانک اطلاعات ثبتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی