بانک اطلاعات ثبت شرکت

سامانه ثبت شرکت اینترنت امروزه با رشد روز افزون فرصت‌های بسیاری را برای بهبود فعالیت‌های گوناگون پدید آورده است که دولت ها نیز خود را از آن بی بهره نگذاشته اند.

بانک اطلاعات ثبت شرکت

سامانه ثبت شرکت اینترنت امروزه با رشد روز افزون فرصت‌های بسیاری را برای بهبود فعالیت‌های گوناگون پدید آورده است که دولت ها نیز خود را از آن بی بهره نگذاشته اند.

سامانه ثبت شرکت
اینترنت امروزه با رشد روز افزون فرصت‌های بسیاری را برای بهبود فعالیت‌های گوناگون پدید آورده است که دولت ها نیز خود را از آن بی بهره نگذاشته اند. و لاجرم دولت و در کنار آن شرکت های خصوصی به سمت بهره گیری از انواع مختلف فناوری های اطلاعاتی سوق پیدا کردند ، هرچند که در ابتدا تحولات ، موفقیت ها ، شکست ها ، چالش ها و مقاومت های فراوانی را از سر گذراندند. به اثبات رسیدن ضرورت و نقش سامانه های الکترونیکی ، و تأثیر چشمگیر آن درافزایش بهره وری سازمان ها در سطح جهان ، سازمان های دولتی و خصوصی زیادی را بر آن داشته تا از آن به عنوان یک ابزار خوب مدیریتی و مؤثر در امر تصمیم گیری بهره گیرند ؛ که سازمان “اداره ی ثبت شرکت ها” یکی از این سامانه هاست. اداره ی ثبت شرکت ها با استفاده ی سنجیده و آگاهانه از فناوری های اطلاعاتی سعی کرده تا با ایجاد این سامانه جدا از هموار کردن راه ، و ابزاری برای اثر بخشی و توسعه ی بیشتر ؛ به مبارزه با فساد و نظارت و شفافیت بیشتر هم کمک کند.

پس با توجه به اینترنتی‌شدن روند ثبت یک شرکت ، این کار دیگر کاری طاقت‌ فرسا نیست. با الکترونیکی شدن روند ثبت شرکت و مطالعه ی راهنمای سامانه ی ثبت شرکت ها می‌توانید برای ثبت شرکت اقدام کنید. این راهنما به چگونگی تهیه ی کلیه ی مدارک و اقدامات قانونی ثبت شرکت و پیگیری آن می‌پردازد.
اولین قدمی که می بایست برای ثبت شرکت تجارتی خود ، قبل از وارد شدن به سامانه بردارید ، مشخص کردن سهامداران و درصد سهام هریک از آن هاست. زیرا که صاحبان اصلی شرکت سهامداران اند که به نسبت سرمایه و آورده شان در سود یا زیان شرکت شریک اند. از طرف دیگر در گوشه ی ذهن تان به دنبال نام مناسب که حداقل تشکیل شده از سه جز باشد بگردید. و در کنار آن گواهی عدم سوپیشینه ی مدیران و بازرسین مدنظرتان را با مراجعه به دفاتر پلیس به علاوه ی ده ، قبل از ورود به سامانه ی ثبت شرکت ها آماده کنید و گواهی برابراصل مدارک شناسایی شان را از دفاتر اسناد رسمی تهیه کنید.

طبقه بندی موضوعی

شرایط ثبت شرکت زیارتی

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۵۰ ب.ظ

زیارت همیشه  برای همه انسانها با ادیان مختلف مورد احترام بوده به همین منظور برای این کار به حضور پیشگاه دینی یا یه زیارت امان مقدس میروند که این خود امری واجب و مقدس می باشد 

به همین دلیل به خاطر استقبال مسلمانان به این امر  امروزه حمل و نقل و مسافرت های زیارتی زیادی با هدف های مختلف انجام میگیرد در این صورت باعث میشود تقاضای مردم بالا رود به همچین سفرهایی

در این صورت مجموعه های برای ارائه خدمات بهتر روز به روز تاسیس میشود


این مجموعه ها و یا افراد حقوقی می بایست مطابق با بند  (پ ) آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفترهای خدمات مسافرتی و سیاحتی و جهانگردی و زیارتی مصوب 1380 تحت نظارت سازمان حج و زیارت فعالیت نمایند. همچنین افرادی که مایل به ثبت شرکت حج و زیارت می باشند لازم است شرایط را رعایت نمایند و مطابق قوانین سازمان حج و زیارت فعالیت نمایند .

 

ثبت شرکت زیارتی

به صورت شرکت هایی با مسئولیت محدود می باشد و کسانی که بخواهند این شرکت را راه اندازی کنند باید مجوزهای لازم از سازمان حج و زیارت را کسب کنند ارکانی که در سازمان حج و زیارت نظارت گر هستند شامل:

 

1-شورای عالی حج و زیارت

 

2-نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت (در صورت معرفی)

 

3-رئیس سازمان حج و زیارت

 

4- حسابرسان

 

شرایط لازم جهت ثبت شرکت های زیارتی

1-تابعیت جمهوری اسلامی ایران

 

2-متدین به دین مبین اسلام یا سایر ادیان به رسمیت شناخته شده در قانون اساسی

 

3-داشتن حداقل 25 سال سن (برای مدیرعامل ومدیرفنی)

 

4-عدم اعتیاد به مواد مخدر و استعمال دخانیات کلیه اعضای هیئت مدیره بنا به تأیید مراجع ذی صلاح.

 

5-ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری برای کلیه اعضای هیئت مدیره

 

6-داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم برای متقاضیان مرد

 

7-بومی بودن و سکونت در محل درخواست شرکت به تأیید مراجع ذیصلاح .

 

8-عدم اشتغال به شغل دولتی یا نداشتن اشتغالی که مانع فعالیت مورد نظر باشد.

 

9-تأهل ( داشتن همسر دائمی ) .( برای مدیرعامل ومدیرفنی)

 

10-داشتن حداقل 3 سال سابقه کار مفید اجرائی زیارتی

 

شرایط لازم جهت اقامتگاه شرکت

متقاضیان تأسیس شرکت باید محلی با شرایط ذیل جهت انجام فعالیت خود به تشخیص مرجع صدور مجوز معرفی نمایند:

 

1-مساحت شرکت بایستی حداقل40 متر مربع فضای مفید و مورد استفاده باشد .

 

2-کاربری تجاری یا اداری محل دفتر .

 

3-ارائه مدرک معتبر رسمی مبنی بر تصرف مالکانه ، سرقفلی یا استیجاری محضری محل دفتر .

 

4-تجهیز شرکت به کلیه امکانات مجهز اداری ، رایانه ای و رفاهی .

 

5-محل معرفی شده جهت استقرار شرکت زیارتی بایستی پس از تایید کارشناسان این مدیریت به تایید اداره نظارت بر  اماکن عمومی ناجا  نیز برسد .

 

در انتها توجه داشته باشید مدیران عامل ، مدیران فنی و اعضاء هیئت مدیره ای که در حال حاضر عضو قطعی و رسمی یکی از شرکتهای فعال و دارای مجوز زیارتی می باشند تا اطلاع ثانوی مجاز به ارایه درخواست جدید نمی باشند  .

 

تبصره : مدیر عامل میبایست تنها مسئولیت یک شرکت را عهده دار باشد  .



ثبت شرکت زیارتی



  • بانک اطلاعات ثبتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی