بانک اطلاعات ثبت شرکت

سامانه ثبت شرکت اینترنت امروزه با رشد روز افزون فرصت‌های بسیاری را برای بهبود فعالیت‌های گوناگون پدید آورده است که دولت ها نیز خود را از آن بی بهره نگذاشته اند.

بانک اطلاعات ثبت شرکت

سامانه ثبت شرکت اینترنت امروزه با رشد روز افزون فرصت‌های بسیاری را برای بهبود فعالیت‌های گوناگون پدید آورده است که دولت ها نیز خود را از آن بی بهره نگذاشته اند.

سامانه ثبت شرکت
اینترنت امروزه با رشد روز افزون فرصت‌های بسیاری را برای بهبود فعالیت‌های گوناگون پدید آورده است که دولت ها نیز خود را از آن بی بهره نگذاشته اند. و لاجرم دولت و در کنار آن شرکت های خصوصی به سمت بهره گیری از انواع مختلف فناوری های اطلاعاتی سوق پیدا کردند ، هرچند که در ابتدا تحولات ، موفقیت ها ، شکست ها ، چالش ها و مقاومت های فراوانی را از سر گذراندند. به اثبات رسیدن ضرورت و نقش سامانه های الکترونیکی ، و تأثیر چشمگیر آن درافزایش بهره وری سازمان ها در سطح جهان ، سازمان های دولتی و خصوصی زیادی را بر آن داشته تا از آن به عنوان یک ابزار خوب مدیریتی و مؤثر در امر تصمیم گیری بهره گیرند ؛ که سازمان “اداره ی ثبت شرکت ها” یکی از این سامانه هاست. اداره ی ثبت شرکت ها با استفاده ی سنجیده و آگاهانه از فناوری های اطلاعاتی سعی کرده تا با ایجاد این سامانه جدا از هموار کردن راه ، و ابزاری برای اثر بخشی و توسعه ی بیشتر ؛ به مبارزه با فساد و نظارت و شفافیت بیشتر هم کمک کند.

پس با توجه به اینترنتی‌شدن روند ثبت یک شرکت ، این کار دیگر کاری طاقت‌ فرسا نیست. با الکترونیکی شدن روند ثبت شرکت و مطالعه ی راهنمای سامانه ی ثبت شرکت ها می‌توانید برای ثبت شرکت اقدام کنید. این راهنما به چگونگی تهیه ی کلیه ی مدارک و اقدامات قانونی ثبت شرکت و پیگیری آن می‌پردازد.
اولین قدمی که می بایست برای ثبت شرکت تجارتی خود ، قبل از وارد شدن به سامانه بردارید ، مشخص کردن سهامداران و درصد سهام هریک از آن هاست. زیرا که صاحبان اصلی شرکت سهامداران اند که به نسبت سرمایه و آورده شان در سود یا زیان شرکت شریک اند. از طرف دیگر در گوشه ی ذهن تان به دنبال نام مناسب که حداقل تشکیل شده از سه جز باشد بگردید. و در کنار آن گواهی عدم سوپیشینه ی مدیران و بازرسین مدنظرتان را با مراجعه به دفاتر پلیس به علاوه ی ده ، قبل از ورود به سامانه ی ثبت شرکت ها آماده کنید و گواهی برابراصل مدارک شناسایی شان را از دفاتر اسناد رسمی تهیه کنید.

طبقه بندی موضوعی

هزینه ثبت برند در اصفهان شامل چیا میشه ؟

پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹ ق.ظ

در این مقاله هزینه های ثبت برند در استان  نصف جهان بررسی می گردد.


هزینه ثبت برند در اصفهان معمولا شامل دو بخش هزینه می باشد ،هزینه های واریزی به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری اصفهان و بخش دیگر هزینه ها ،مبلغی است ک در صورتی که تصمیم داشته باشید کار ثبت برند را توسط وکیل و موسسات حقوقی انجام دهید می بایست پرداخت نمایید که این هزینه می تواند با توجه به انتخاب شما متغیر باشد ،بنابراین در این مطلب هزینه های قانونی بررسی می گردد.

هزینه ثبت اظهارنامه

هزینه ثبت اظهارنامه طبق جدول شماره 3 ضمیمه یک آئین نامه اجرایی ایران به ازاء یک طبقه برای شخص حقیقی 000/ 200 ریال و شخص حقوقی 000/400 ریال تعیین شده که باید به حساب اداره کل ثبت مالکیت صنعتی پرداخت و رسید آن ضمیمه اظهارنامه، تسلیم اداره مرجع ثبت گردد .

هزینه انتشار آگهی اظهارنامه

بعد از پذیرش اظهارنامه ثبت علامت، مراتب پذیرش اظهارنامه را به متقاضی ابلاغ و آگهی مربوط را به هزینه متقاضی جهت اطلاع عموم منتشر می نماید . آگهی مزبور باید شامل
1-تاریخ و شماره اظهارنامه
2-در صورت ادعای حق تقدم ، تاریخ و شماره اظهارنامه و کشوری که درخواست ثبت اولیه در آن جا صورت گرفته است.
3-نمونه علامت

4- اجزاء علامت با ذکر رنگ ، در صورتی که رنگ به عنوان صفت مشخصه و یا ویژگی علامت باشد.
5-فهرست کالاها و خدماتی که علامت برای تشخیص آن ها مورد استفاده قرار می گیرد .

  • بانک اطلاعات ثبتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی